Senanurr9595 Aysesss Rabbim Bi nefeste kurtarsın sağlıkla bebeğinize kavusmanız dileğiyle kaçıncı hafta kaç günsünüz tam olarak
Aysesss Ab1453 dıgurdum cnm cok zordu bnm icin saat 10 sa suni verildi 5 e kadar sancı cektim avılmam olmadıgı icin eoudral yapmadıkar 6 :40 gibi dogdu Allah kşmseyi darda koymasın amin
Ab1453 Aysesss oohh çok sevindim Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah , elbet zor olmuştur ama sagsalim kucagınıza almışsınız ne mutlu , suni sancı alınmalımı ne önerirsiniz,
Aysesss Ab1453 bence kendi sancın gelene kadar bekle bende leke gelmisti doktorum riske atmayalım dedi suni verdi açılma olmadıgı icin cok cektim benle gelen herkez dogurdu ben cok agladım sancım 100 lerdeydi ve kıpırdamadan yatmak zorunda kalıuoddum nts de acılma olmadı bi anda geldi bebek sonra verdiler ama ben hep hissettim tekrar fekrar verdiler 4 .5 tane falandı artık hissetmez oldum o agrılar olmassa dogumda cidden bisey yok 5 dk surdu doğumum ama o suni sancı beni mahfetti ama sen kendi ustune alınma cnm bazıkısıler suni alır almaz açıldı acı cekmeden benim sansım boyleymis diyelim suan bebeğim yanımda redakatcılarım uyuyor bende hic uyku yok hic uyumadım daha çünkü ondan gözümu bile ayırmak istemiyorum 😘 darısı hamislwrin basına imsallaj
Ab1453 Aysesss doktor bebeğin kilosundan ötürü sancım gelmeden suni sancı vereyim diyor kararsız kaldım bende 39+2 yim şuan bebek 3850 falan olmuştur. Kendi sancımı beklemek istiyorum ama 4 kilo üstü olursa sezeryan diyor bilemedim ondan suni sancıyı sorayım dedim, sizin adınıza sevindim geç olsun güç olmasın çektiğiniz sancılara değmiş daha ne olsun