snevacimm bizde bugün 11+0 olduk aynı durumdayım prilam gece yatmadan kullanıyorum sabahları yine bi bulantı öğürme oluyor🤦🏻♀️ Sizin gibi bende kraker değilde ekmek yiyorum kalkar kalkmaz biraz bastırıyor. Gündüz ama rahatım ilacın etkisi geçince akşama doğru yine bi bılantı başlıyor. 1.trimestere son 6 gün bakalım inşallah geçer 🤲