Lokumcuk benim de öyle valla 32+4 bizim de ,canımın yanmasından daha çok panik yaparsam ,tansiyonum düşerse vs vs bunları düşünüyorum sonra kızım için hepsine dayanırım diyorum duygu durumum bir öyle bir böyle valla 😌akışına bırakmaya çalışıyorum,hepimiz sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza 💖