herkese günaydın..
dün kontrolüm vardı 39+2 haftalığım. nstde sancı vs çıkmadı açıklığımda 1 haftadır 1 cm sadece artış yok. şimdiye kadar yalancı sancı çekmedim hiç nasıl bişey bilmiyorum. doktorum durumu iyi bekleyelim haftaya tekrar gel 41e kadar bekleriz dedi normal istediğim için.
dün gece 12den beri şiddetli adet ağrısı çekiyorum diyebilirim, ilk kez oluyor bu ama belimden vs girmiyor sadece kasıklarda ağrı var. işin garibi öyle düzenli değil sürekli ağrıyor, arada bir durup bir iki dakika azalıyor nefes alıyorum sonra tekrar devam ediyor yani 5 dkda aniden gelmiyor mesela sürekli ağrı var. sıcak duş aldım ama azalan artan bişey olmadı. karnım sertleşip yumuşuyor sürekli ve ilk kez kanlı akıntım oldu geceden beri ara ara damla şeklinde sadece ama. nişan gibi yoğun ve çok değil. bunlar yalancı sancı mı, son haftalarda bir iki hafta çeken oluyormuş böyle yoksa doğum işareti mi? ağrıdan hiç uyumadım bu saate kadar henüz öyle şiddetli ağrıyor… doktora mesaj attım demin ama dönmedi henüz size de sormak istedim, yalancıysa sürekli hastaneye taşınmak istemiyorum, doğum belirtisiyse de mümkün olduğunca evde çekmek istiyorum çünkü. bebek baş aşağı duruyor ama kanala girmemişti daha, kanala yerleşiyor ondan da olabilir mi?