
Merhaba hanımlar @Gulsen4224 🙂😊
12+5 tenn selamlar. O güzel soru sırası bana da geldi .
Ikili tarama için 1 ay sonra kontrole gittim doktorum bacak arasini goremedigini fakat kemik yapısından kız tahmini yaptı😊.Kan tahlilinden sonra tekrar sorduğumda kesin mi alışveriş e başlamak istiyoruz ailelere söylemek istiyoruz dediğimde hayır hayır daha 6 cm bebeğinizin boyu herşey değişebilir önümüzde 1 bilemedik 2 ay icin de netlesir dedi 🙂.Kız deyince de sevinmiştim sonra net değil deyince bi ay daha sabırla beklemeliyim dedim.
Ayrıca en son gördüğümde nokta kadardı kalp atışını duymuştum 1 ay dır iyi mi nasil acaba düşünüyordum dua ediyordum . Evladimin kalp atışını duyunca derin bir nefes aldım bıraktım.Doktorum rahat ol bebeğin iyi dedi🥰 sonra ölçüm yaparken baba si ile bana el salladı minigim o an yuregim o el hareketinde kaldi hala gözümün önünde sukurler olsun 😍 🥰 yillar sonra gelen mucizemiz o bizim. Ne kadar dua etsem az geliyor bebeğim için Rabbime sonsuz teşekkürler 😍♥️
Cinsiyeti su olsun bu olsun ayrım yapmiyoruz.Olduguna sukrediyoruz 3 senelik evliyiz sitres herseyin basi onu yenmeye çalışmali bebek isteyenler.
Allah büyük ve kendilerine de iyi baksınlar piskolojik ve beden olarak rahatlayınca Allah in izniyle oluyor.
Bende çok gergin oluyordum.Her ay zamanla bunu aşmayı öğrendim ufak tefek sikintilar oldu hallettik uzerine gittik birakmadik çünkü zararı kendimize dokunuyor ihmal e gelmiyor ne yazık ki .
Güzel bi sohbet tahmin postu olur insallah 🌸🤗♥️🙏