Virgomom10 ilk bebegımde 4 aylık gebeydim 14 gün tuttum 15 gün hastanelık olduk ve o günden snr suyunda aZalma gelişimi düzelmedi 32 de doğum yaptım doktorunuza sormadan asla tutmayın tabıkı bu sebeb oructan oldu diyemem ama mide çok uzun aç ve susuz kaldı
bu bebegımde tam Ramazan’da dogacak Mayıs bası dayanırsa tabı çok zor tutmam😞😔