Arkadaşlar maalesef o kadar dikkat etmeme rağmen korona oldum. 30 haftalık hamileyim. Şuan belirtilerim hafif düzeyde. Sıtma üşüme ile başladı bende, eklem ağrıları, gözlerim yanıyor vs gibi belirtiler var ama hepsi hafif düzeyde.
Sizden ricam hamilelikte geçirenler neler yaptınız ve bebeğe bulaşma ihtimali var mı? Desteklerinizi bekliyorum 🙏