firdevs__tozgun 26 haftalık olduk bu gün iki gündür suyum geliyo az az doktora gittim turnusollu ped koydular net su oldugu anlaşıldı bu gün bida gidicem ciğer geliştirici vurmamız lazım dedi doktorum az bi açılman oldumu doğumu başlatıcaz dedi dua edin nolur 😔
kiiraaz firdevs__tozgun Allah hayırlısıyla,sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. İnşallah gününü bekler miniğin💜
Matmazel_ firdevs__tozgun malesef bu durumu önceki Gebeliğimde 20 haftalık yaşadım kaybettim.Senin haftan bnde yüksek olduğu için yaşama şansı daha yüksek bebeğin ..bol bol havuç suyu iç bir de hiçbir şekilde yerinden kalkmadan dinlen yani suyu ve havuç suyunu ihmal etme çok üzüldüm Allah Yardımcın olsun.
Minik_mucizem2 firdevs__tozgun Rabbim yar ve yardimciniz olsun ins. Bol bol dua edin kabul olur dualarınız
firdevs__tozgun Minik_mucizem2 akşamdan beri gözüme uyku girmedi etmediğim dua kalmadı allah hepimizin yardımcısı olsun🤲
Minik_mucizem2 firdevs__tozgun Rabbim annelerin dualarını kabul eder heleki siz hamilesiniz böyle zor bir durumdasınız rabbim size yardim eder ve dualarınızı kabul eder . O öle derse olur . Hicbir kuluna taşımayacagi yük yüklemez. Işinizi ferah tutun birşey olmayacak inşaAllah
derinsart firdevs__tozgun arkadasimin bebişi o haftalarda doğdu smdi 4 yaşında sapasağlam🙂kötü düşünmeyin ins herşey güzel olcak
Bsmlh firdevs__tozgun hemen sızı yatırıp antıbıyotık tedavısı ve ciğer geliştirici ile durdurması lazımdı yapmadımı benımde 26 beri suyum az dırenc var sızmada antıbıyorık cokmonemli 32 geldik benımde iğnen var yarın
Bsmlh firdevs__tozgun tamam cnm antibiyotik ve iğne tedavısı sadece WC kalk hastanede bide kaç ml kaldı suyun
firdevs__tozgun Reyhandmrl amin inşallah allahım hepimizin benegini sağ salim kucaklamayı nasip etsin 🤲