Bende buraya ne zaman yazarim diye düşünerek bütün gece doğum hikayelerini okuyup öyle uyurdum ve hep aklımda acaba sancım geldiğinde anlicak miyim ya anlamazsam korkusuydu çünkü son zamanlarda hergun bel ağrısıyla uyanıyordum. Babamın doğum günü 25 Aralık ti hamile kaldığım günden beri Aralık sonuna denk gelicek dediklerinde acaba babamla aynı dün olur mu diye çok düşündüm. Aslında en baştan beri sezeryan doğum olarak kendimi hazırlamıştım ta ki doktorum doğuma 10 gün kala korona olana kadar. Son anda yeni bi doktor arayışına girdik ve sonunda bı doktor bulup görüşmeye gittim . Doktor bana neden sezeryan istediğimi sorduğunda ona korkularımdan bahsettim ve bana ağrısız acisiz normal doğum yaptırıcam desem ne dersin dediginde ağrısız doğum olucagina inanmiorm epidural bile olsa belli bı açıklıktan sonra takılıyor dedim hayır hastaneye gelir gelmez epidural takicam hiç bişey hissetmiceksin dedi. Ben acaba 25 aralığa denk gelicek mi doğumum derken 24 Aralık’ta sabah 7 de bel ağrısıyla uyandim eşimi uyandırıp benm sancılarım başladı dediğimde şaka yapiorum zannetti çünkü hemen hemen hergun aynı şeyi söylüyordum☺️ doktora yazdım doktorum bana biraz evde dinlenmemi sancıları evde cekmemi söyledi akşamüstü 6 gibi hastaneye gidip yatisimizi yaptık acikligim 1 cm di. Doktorun dediği gibi epidural hemen takıldı ondan sonra hicbisey hissetmedim diyebilirim sancı geldiginde karın ağrısı gibi hissediyordum ama her muayenede acikligim ilerliyordu 25 Aralık saat sabah 7 de acikligim 8 cm olmuştu bile doktor gelip suyumu patlattı plates topuyla hareketler yapıldı saat 10 gibi beni dogumhaneye aldılar bebeğin kafası tam olarak rahimde değildi her sancı geldiginde hemşireler karnıma bastirio ben ikiniyorum doktorda çocuğu çıkarmaya çalışıyordu 3 ikinmadan sonra saat 10.45 te bebeğim kucağimdaydi bu arada ben eşimin de doğuma girmesini istemiştim ben panikten doğurduğunu anlayamadım hala ikinmaya devam edicem diye düşünürken eşimin ağlamaklı ses tonundan inanmiorm aşkım çok güzel bak çok güzel bı oğlumuz oldu dediğini duydum şok olmuştum çünkü gozlerini açmış bana bakıyordu yüzümü okşuyordu mucize gibi biseydi 4 kilo 53 cm doğmuştu iri bir bebek olduğu için dikişlerim biraz fazla oldu toparlanmam 1 haftayı bulmuştur. ben acaba denk gelir mi derken babamla aynı gün doğdu biz değil kendisi o günü seçmişti demekki Allah isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin