Selam kizlar, 20 mart yumurtlamam gerceklesti 4 nisanda beklenen adet günü fakat bu aralar sag kasigimda agri var ara ara cok hafif oluyor rahatsiz edicek derecede degil sanki ince bi bicak saplantisi gibi veya icimde ip var ipi cekiyolar gibi oluyor belirti olabilirmi ? Olsa bile bukadar erken baslarmi ?
Aslinda hic ihtimal vermiyorum cünkü sadece 1 gün degerlendirebildik ama yinede merak ettim 🙈