39+6 ym .Kizlar dünden beri başlayan bel ağrim ve karın ağrim var adet sancısı olacak gibi. Uyuyamadım butun gece. Doktorumu aramalimiyim yada hastaneye gitmelimiyim. Nisan su bebek hareketi azalma yok..Sdece şiddetli bel ağrısı ve karın ağrısı var. Bu doğum sancisi mi oluyor blmiyorum