Öncelikle Allah hepinize sağlıcakla yavrularınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲.37+1 günlüktük ama 2 3 gündür belimin sağ tarafında şiddetli bir ağrı vardı. 7 mart günü eşimle gündüz biraz yürüyüş yaptım ve belimin ağrısı biraz hafifledi. Öyle olunca akşam da biraz yürüyüş yaptım eve geldik mutfak masasında oturuyoruz eşimin kuzeni de var bu arada. Birden bir ıslaklık farkettim ama çok değil. Hemen lavaboya gittim ama emin olamadım. Soluma yatıp bekledim biraz sonra tekrar az bi su geldiğini hissettim ve doktoru aradım saat gecenin 11 i o da hastaneye gidip muayene olmamı acil bişey olduğunda geleceğini söyledi. Eşim kuzeni ve ben hastaneye gittik ebe alttan muayene etti ve sızıntı var rahim geride 1 cm açıklık var dedi.rahimi öne getirmek için bişeyler yaptı. Sabaha kadar bekliyecez sancın gelmezse suni sancı verecez dediler. Sabaha kadar azar azar sancım oldu ama hiç açılma yok tabi. Sabah 8 gibi suni sancı vermeye başladılar. Aradan 1 saat falan geçti nst ye bağlıyorlar hafif sancılarım var ama artmıyor. Neyse biraz daha zaman geçti ve baktılar serum tam gitmiyor tekrar damar yolu açtılar.ondan sonra gerçek sancıları hissetmeye başladım 😬. Bu arada bilen bilir hep ilk doğumumun çok kolay olduğundan bahsetmişimdir.bana sordular epidural istiyormusun diye direk reddettim nasıl olsa kolay olur diye. Yanıldığımı sonradan farkettim😅saatler geçti sürekli yürüyüş yapıyorum sancım oldukça çömelip kalkıyorum zar zor 6 cm oldu açıklığım.ama sancılar bir arttı ki sormayın. İlk doğumumda o sancıyla 10 defa doğurmuştum ben ne bileyim suni sancının böyle olduğunu.o arada eşimi aldılar yanıma plates topu verdiler ona oturdum ama duramıyorum. Bende öyle olunca artık sona gelmişimdir diye eşime ebeyi çağırmasını söyledim. Ebeye dayanamıyorum dedim bekliyecez dedi.ebe çıktı odadan hüngür hüngür ağlamaya başladım. Eşime ebeye söyle bana epidural yapsınlar dedim.çünkü bir sancı daha çekecek halim kalmamıştı. Eşimin söylemesiyle hemen uzmanı çağırdılar bir taraftan ağlıyorum tabi😅neyse beni oturttular ama sabit duramıyorum acıdan. Epidurali yaptılar beni nstye bağladılar ama dayanamıyorum sancım geçmedi ebeye sürekli ne zaman geçer diye soruyorum 10 dakikaya kesilir diyor ama nerdee. Sancım biraz hafifledi ama geçmedi o arada ıkınma ihtiyacı duyunca ebeye söyledim o arada oda doluydu hastanın çıkmasını bekledik. ben ayakta bekliyorum ebe de beni tutuyor geliyor bebek hissediyorum diye bağırınca bir koşturmaca başladı tabi😂herkes biyerlere koşturuyor biri doktoru arıyor. Neyse beni aldılar sürekli ıkın diyorlar ama gözüm kapalı kulağımda birsürü ses zor da olsa doğurdum(burayı biraz çabuk geçtim😅)ama gücüm kalmamıştı ondan zorlandım.doktor aferin çok güzel doğurdun diyor ama gelde bana sor😅neyse nurtopu gibi bir oğlum oldu çok şükür. Bütün o çektiğim acılar geride kaldı. ☺️Kızlar biraz uzun oldu ama kusura bakmayın. Arada anlatmadığım daha çok detay var 😅allah hepinize kolay doğum nasip etsin inşallah sağlıcakla kalın 🌺☺️