2 gün oldu sezaryen olalı,önce gaz çıkaramadım lavmanla çıktı derken şimdi de boyun sırt ağrısı çekiyorum ama aşırı şekilde. Nescafe içiyorum,doktorumun verdiği krem ve kas gevşeticiyi de kullanıyorum ama bana mısın demiyor. Bebeğimle ilgilenmek işkenceye dönüştü. Yatamıyorum oturamıyorum. Şu an bebeği doyurdum uyuttum 2 saat sonraya alarm kurdum ama ben uyuyamıyorum çünkü yatamıyorum ağrılardan. Ben napıcam tavsiyesi olan var mı