Ftmasanli Berivanktce e bebek yumuşatıcı ve deterjanı güzel Bn onları kullandım 7.ayda yıkadım kıyafetleri herşeyi hala kokusu üzerinde yumuş yumuş 37+5olduk 🙈
Roserose1 Sibel43- bende aldim ama arkasinda sicak suyla karistirip dokun diyodu. Sicak su dokunce topaklandi falan yikadigim kiyafetlere yapismis minik minik sinir oldum nerde yanlis yaptim acaba
Sibel43- Roserose1 canim ben direk sicak su koymadan makineye koyuyorum cok guzel yikiyor topaklanmiyor
Baloncuk41 Ben roxy almayalı dusunuyodum ama kiyafetlerde kalinti bırakıyomuş duru yada da dalin alıcam kızımda dalin granül sabun kullanmıstım
KubraKara Berivanktce ben uni baby aldım deterjan ve yumuşatıcısı bugün yıkadık kıyafetlerini mis gibi koktu ev tavsiye ederim canım 🤗