@Mucize_ aynısı bende de oldu kendi doktorumda 20. Haftada görünüyorum bana aile hekimi karışıklıktan unutabiliriz sen 20.haftada gel demişti gittim ebe bizim sistemimizde 18.haftada görünüyosun dedi geri gönderdi beni. Bu hafta muayenem vardı doktoruma sordum adet tarihini güncellesinler şimdi vurdurabilirsin dedi gittim ebe bana diyo sistemi güncelleyemiyoruz bakanlıktan öyle geliyor falan filan gel aşını yapalım zaten 18.haftadan sonra sıkıntı olmuyor. E o zaman önceden neden gönderdin beni uğraştırdın git gel