Bebebebe bende tahmin etmişti ama ben sormuştum. Neye benziyor neye benziyor diye 🤣🤣🤣 göremem demişti ama dedim o kadar bebek görüyorsunuz tecrübe var bi tanecik tahminde bulunun sonra değişirse kızmam tahmin olduğunu bilerek soruyorum dedim güldü kıza benziyor ama kesin degil bak sonra neden değişti deme dedi 🤣🤣🤣 13 haftalıkken gittim kordon bacağına dolanmış dedi ki orda bişry var gibi ama kordonu da olabilir ama hala kız olduğunu düşünüyorum dedi. 15. Haftada kesin kız hadi git alışveriş yap çatlıcan yoksa dedi 🤣🤣🤣