Turtam04 ilk dogumumda annem çanta hazırlamıştı erkek kardeşimden kalan valiz valiz kıyafet vardı zaten nerdeyse hiç giyilmemiş annem de çok güzel saklar tertemiz kullanılmış hatta yepyeni kıyafetleri bile var çocuk kıyafet imalatında çalıştığı için hep almış biriktirmiş benim oğlana nasip oldu herkes biseyler almıştı hiç bişey almamıştım ilkinde şimdi de 44 gün kalmış ikinci oglum geliyor yine kıyafet almadım diğer oglumdan kalanları kullanicam çantamı da hazırladım hep erken gelecekmiş gibi hissediyorum nedense 😅🤔