Gizemre1010 Herkese iyi bayramlar kızlar bi sorum olcak sizlere 27 HAFTALIK olduk bugün ama bebeğim göbeğimin tam altına toplandı 1 gün boyunca hiç değiştirmedi yerini şimdi de sanki göbeğimin etrafı kızarmış gibi oldu normalde ağrı Yok ama dokununca batıyo ağrı yapıyo sizce normal midir doktora gitmek gerekir mi böyle bi durumda
melisa_serkan Gizemre1010 büyük olasılıkla göbek kordonunu çekiyordur bu dönemde göbek deligi kisimlarinda agri oluyor bebegin tutma kavrama yetenegi gelişiyor yinede bir doktorundan bilgi al cnm
Eddaa Benim de olmuştu. 3 gün çok şiddetli ağrı yaşadım. Doktorum bu dönem de karın gerildiği için olabileceğini söylemişti. Endişe edilecek bir durum değilmiş. Bir de bebek tam göbeğin altındaydı oynuyordu onun da etkisi olduğunu düşünüyorum. Göbeğim kızardı ağrı ile birlikte şimdi kızarık kaldı ama ağrı hissi geçti.