Kizlar 20 haftalik 2. Gebeligim ilk gebeligimde hic boyle hissetmedim ama bu gebeligimde zaman gecmiyor 4 ayim kaldi diye diye bunalima giriyorum surekli hatta bazen agliyorum. İlk gebeligimde hic boyle seyler hissetmedim yasamadim bu beni cok zorluyor benim gibi hisseden anneler var mi varsa nasil avutuyor kendini