Mom047 ay canım keşke bende hiç almasam bu iştah banami ait ya yemesemde çok kötü oluuorum doymuyorum bir türlü , 66 kilo ile hamile kaldım 70 kiloyum şuan inşallah bende 26 larakadar sabit tutmaya çalışicam ,bebek gelişimi iyi zaten bu yemeyle iyi olsun ben en fazla 73 le hamileliği tamamlamayi hedeflemiştim ama erkek bebek ben hiç tatlı sevmezdim inanılmaz canım istiyor karnım kuruluyor hep ,sen nasıl beslendim 21 den sonra kaç kilo aldın