Kızlar selaam, son 1 saattir böyle ara ara karnıma ağrı giriyo aşşalara biraz daha. Bebeğimin hareketleride çok sert birden bi yerde toplanıyor, 34 haftalığız.. ve bu akşam pek keyfimiz yok, ağladık biraz snirlendik falan .. etkilenmişmi olabilir ben anlamadım ilk defa böyle birşey yaşıyorum .. normalde 2 haftadr idrar yolu enfeksiyonum var ama iğne yeni bitti antibiyotik devam ediyorum zaten ..