Fe123 Arkadaşlar sabah hastaneye yatışım var sezeryan olucam Allah nasip ederse dogumum var bugüne kadar duaya ihtiyacı olan herkese dua ettim şimdi de ben sizlerden istiyorum Rabiim hepimizin yardımcı olsun inşallah.
Serrabalkn Fe123 dilerim ağrısız sızısız hiç anlamadan bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız rabbim yardımcınız olsun sizde doğuma gitmeden bizler gibi bebek sahibi olmak isteyenlere de dualarınızda yer verin rabbime emanet olun dualarım sizinle 🤲
Fe123 Serrabalkn inanın herzaman dualarimdasiniz Rabbım gebelik isteyen herkese nasip etsin en kısa zamanda inşallah
Humeyra35 Gozun aydin insallah cok rahat bir sekilde agrisiz sizisiz kavusursunuz. Darisi basima olsun ☺️ Allah sizi korusun ❤️
Oykummmm Fe123 allahımm sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah kafanı rahat tut herşey olup bitiyor