Arkadaşlar merhaba 13 haftalık gebeyim daha önce 3 tane düşüğüm oldugu için kan sulndırıcı iğne ve cıraspin başladı doktorum bunun yanında bir süre progestan fitil olarak kullandım şimdisabah mide koruyucu öğlen oksapar iğne, coraspin,folik asit,akşam imom omega, d vitimini tarzı bir ilaç, alerjim oldugu içinde allerset kullanıyorum çok fazla ilaç üst üste geldi hem bulantı yapıyor akışık olmadığım için hem agır geliyor çarpıntı yapıyor ama hepsi önemli ilaçlar doktora danışmayı düşünüyorum benim gibi çok ilaç kullanan gebeler varmı sizdede aynı şikayetler oluyomu