Kızlar 25+5 hamileyim 2 gündür basımda inanılmaz bi ağrı var bi türlü geçmiyor , bunfan yaklaşık 15 gün covid atlattım.bu arada kan değerlerim 8 demirim 2 yani çok düşük bu yüzden doktorum iğne vurdu dün de 3. Aşımı vuruldum ama bugün gitmedim akşama doğru bas ağrım ağırlaştı , sıcak basması üşüme geldi acaba dedim tansiyonum mu düştü yada iğne yan etki mi yaptı bu arada kızım masallah lipir lipir zaten geceleri sağa sola dönmekten uyuyamıyorum başına böyle bişey gelen varmı ?