Hkk0809 Ilkayy benim kabızlık sorunum vardı bir de tabini gaz problemim ben hep göbek çıktı sanıyordum 4.ayı bitirdik 5.aya girdik küçücük bir göbeğim var 😂
Gamz09 Benim. 4 buçuk aylıkken belli oldu. Canm. Gaz olabilir. Daha çünkü çok ufak annesi belli Bi aydan sonra çıkar karnın
Yeterya Ayy kızlar benim bebişim 6.5 aylık olunca çıktı ortaya 🤷♀️🤩 şimdi 7.5 aylık olduk hala çok büyümüş sayılmaz 👶🏼