Aksoymm 33.haftadayım bebek döndü ama yürüdükçe rahme baskı ve ağrı yapıyor daha sonra sağ bacağım kasılıyor sizce normalmi
Senayyalcin Aksoymm Benim de bebeğim dönmüş ve sağ bacağım kasılıyor iç tarafı ağrıyor rahat hareket edemiyorum
Mervuras26 Aksoymm sormayın aynı haftadayız iki gecedir bacak ağrısından uyuyamıyorum . Bazen de kemiklerim kaşınıyor gibi hissediyorum magnezyum yazmadı doktorum . Kullananlar rahatlatıyor diyor . İsteyeceğim galiba
Pemberuyam_ Aksoymm Benim de bebeğim doğum pozisyonu almış 34+2 şu an ,yürürken zorlanıyorum. Rahimde baskı var her adımda çok yavaş yuruyorum ağrı ve baskıdan