Mdnyldz Nur1806 29 haftalık olduk. Gobek aldi başını gidiyor . Gece uykulari gitti sağa sola dönmekten bel ve sirt ağırlarından idrara sık sık çıkmaktan uyku uyuyamıyorum 😑 ama sağlıkla gelsinler önemli olan o 🤲🏻. Kıyafetleri yıkandı ütülendi. Sadece çanta hazırlaması kaldi onuda 30′lu haftalarımda yapacağım Allahin izni ile🤲🏻
Cnsemrh civciv1520 pazar günü bizde 28 olcaz bel ağrısı karında şişlik zaman zaman.. Çok şükür yinede idare ediyoruz 🤗
minikserce00 civciv1520 bizde ❤️ valla nasıl gidiyor aslında ıyı gıbı ama kasıklarım agrıyor kasılma gıbı karnım sertlesıyor birazda kilo olarak gerideyiz bakalım
Nur1806 Cnsemrh bel ağrısı bende de var canım. Özellikle gece kitleniyor belim sağ bacağımı zor atıyorum. Doktor magnezyum verdi
Beyza2526 SSeymanr aynen öyle 28+2 oldum bende geceleri ne tarafa yatsam oram agrıyor rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻Tabiki evlatlarımızın kokusunu alınca herşeyi unutucaz rabim saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🌸
Nur1806 Best11 ben kıyafet alışverişini bayağı tamamladım. Birkaç alınacak bir şey kaldı sadece. Şimdi oda kısmına geçicez 😬
Best11 Nur1806 cumartesi ben de cıkıp bir şeyler bakacağım artık😆 beşiğini falan almiştim dolap bakıyorum bir de😆. Güle güle giysin annesinin kuzusu😘😘
Aleyncarla Bizde 27+6yız odamızı hazırlamaya başladık eşyalarımızı aldık ama çanta falan yapmadım erken mi acaba diye düşünüyorum ama ne zaman gelicekleride belli olmaz diyorum bi taraftan 🤣
Nur1806 Aleyncarla bende çanta için erken diyorum annem “biz 7.ayda çantayı hazırlayıp beklerdik her an her şey olabilir diye” diyor🤦🏻♀️ Sanırım çanta hazırlamayı geciktiremeyeceğim bu gidişle😅
Nur1806 SSeymanr bizimde 18 Haziran gözüküyor. Ama erkek bebekler gününü geçiriyor diyorlar hayırlısı bakalım 😅 sizin cinsiyet ne?
N_A_Z_L_I_M Nur1806 Gerçekten magnezyum beni kurtardı doğum yapana kadar içmeyi düşünüyorum inşallah 28+3 haftalığız
Nur1806 SSeymanr hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsin 😊 yakın zamanda gittin mi kontrole kilosu vs. nasıl?
maviscik77 29 olduk ❤️ ev temizliği ,Kıyafetleri yıkayıp ütüleme kaldı , alışverişi tamamladık , ben koca göbeğimle enfeksiyonla uğraşıyorum kaç gündür , onun haricinde her şey yolunda ☺️
Nur1806 Mdnyldz ahh o idrara sık çıkma🤦🏻♀️ Bizim oğluşun kafası aşağıda doktor doğum pozisyonunda dedi en küçük kıpırtısında koştura koştura tuvalete gidiyorum🤦🏻♀️
Nur1806 Best11 amin inşallah 😍 bizimde beşiğimiz geldi bugün odayı ayarlayıp kurmak kaldı. Bende şifonyer alıcam oda için onu araştırıyorum