Selamlar herkese gecen post actim.esim ogluma DÜRÜST diye isim koymak istedi ve aileside oğlu koymak istedigi icindirki.destekledi ve ben baya tartistim bu konuda bebklere isimlesmemis karakteristlik isimleri veya isimlesmemis sıfat isimleri vermem dedim.baya baya tartistik sonunda kazanan ben oldum.bu kadar esimin aile tarafindan bu isim konusunda tartiscagimida hic tahmin etmezdim.sizlerde benim gibi dusunen varmi mesela durust güçlü cesur gibi isimler bir bebege konulurmu uygunmudur yoksa ben cok abarttim.