oznuryakup44 canım bende aslında biraz hisediyosun ama anlamlı bişey değildi okadar derindendiki ikinci olduğu için oda biraz anlaya bildim 19 da çok az hissetmeye casladim 21 yeni yeni netleşti , daha eşim çok zor yakalıyor hissediyor dıştan , ama ilk bebeğim kızdı 16 da hissettim eşimde elini koyunca dışarda hissediyordu bebeğe göre değişiyor bu bebeğin üstelik gelişimi 1 hafta ilerde oluyor yani