GFOK21 Benim bebeğin kalbinde çok büyük sıkıntılar vardı ciğere giden damar çok dardı kalp normal bir kalp gibi değildi doktorlar alınması en doğrusu olur dedi ve anne karnında vefat etti bebeğimi dört gözle bekliyordum gün sayıyordum herşeyi ayrıntılı ultrasonda belli olmuştu sonra 3 hafta önce vefat etti çapa da doğum yaptım normal doğum yaparak çocuğumu hiç göremedim göstermediler ve gömüldü Allah kimseye yaşatmasın çok zor yaşayan bir tek bilir Allah tüm hamilelere çocuklarını sağlıcakla kucaklarına almayı nasip etsin kolay doğumlar versin kimsenin eli boş olmasın 😔