Senayyalcin Busraksu 35+4 kilomuz 2700 herşeyi çok sağlıklı ve güzel şükürler olsun🙏🏽 Ama ben son haftalar olduğu için biraz tedirginim çünkü hafif kasık ağrılarım var hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🤍
buseazizoglu Busraksu canım tam 35 haftalıkken oğluşun kilosu 2700dü. Bugün 35+4 oldum. Bakalım şuan her şey yolunda hala kendimi dinç hissediyorum 🤷🏻♀️
Dyguklc Busraksu 35 deyiz yarin kontrolum var 34 de 2600 duk bakalim bu hafta ne kadar kilo almisiz ama ben agirlastim iyice bel kasik agrilarim cok oluyo bi an iyi bi an kotuyum tek benmiyim boyle olan
Busraksu Dyguklc sanırım tek değilsin canım benimde belim kasıklarım heryerim ağrıyor uyuyamıyorum bile bazen 2-3 saatlik uykuyla durduğum oluyor 🤭
Handemehmetttt Bizde 35 haftalık olduk. 34. Haftada 2500 kilomuz. Gelişimi vs gayet iyiymiş ve haftasıyla uyumluymus çok şükür. Bu hafta en çok zorlandığım bel ağrısı. Çalışmaya devam ediyorum. Nisan 5 son iş günüm inşallah 🤗🤗
Hazalcinar 33+4de 2400 kiloydu suan 35+3 bir hafta daha var doktora gitmemize bakalim kac kilo olmus. Benimde buaralR adet olucakmism gibi sancilarim var bianda belime kasigima agri giriyo kasilmalarimda sancili oluyo normal snir8m bu zamanlarda
Busraksu Hazalcinar doğuma yaklastıgımız için alt tarafa baskı yapıyorlarmıs buda sancıya sebep oluyor sanırım
Busraksu Dyguklc al benden de o kadar , deli gibi uykum var ama kesinlikle ne yatağa yerleşebiliyorum nede uyuyabılıyorum😣😣
Besolaraa Busraksu merhabalar 🌸 36 haftalığız dün doktora gittik 3.400 kilomuz 50 cm boyumuz 🤲🏼 bende de şiddetli kasık ,pelvis , vajina ağrıları var 🙄 doktorumuz bebeğin gelişiminden dolayı normal karşılıyor ve günde 3 kez minoset içiyorum 😇
Busraksu Besolaraa maşallah kilosu çok iyi 🌸 özellikle yediğiniz birşey varmı ? Ağırlaştıkça baskı yapıyor , bende içmek istemesemde baş ağrısından parol içip duruyorum sancılarım bailadıgı için günde 3 kere magnezyum 1 kere kalsiyum alıyorum 🤭
Pemberuyam_ Busraksu en son 33+5 de gittim kilosu 2155 gram boyu 46,5 du şimdi 34+2 olduk kızımla. Kasık ve vajina baskısı var bende yürürken. Bebiş doğum pozisyonu almış. Başka sorun yok ama gitgide agirlastim, sabırsızlanıyorum artik
irem_kizil21 Kızlar 35 haftaligim bende sizin hareketleri nasıl bebislerin ? Bizde 2 gündür azalma var tamam gün icinde hissediyorum ama az ve yavaş normal midir acaba
Busraksu irem_kizil21 geçen hafta ben 1-2 gün çok az hissettim normalde gece gündüz kesinlikle durmayan bir bebiş korkmuştum ama sonra düzeldi şimdi yine durmuyor 🤭🤰