irorkay çok normal canım endişe edilcek bişey yok bende 16+5 te hissetmeye başladım hergün hareketliydi bitek çok yorulduğum zaman gün içinde çok az hissediyordum ama gece yatınca hiç durmuyordu 24 te daha çok şaşırmıştım okadar nettiki karnım yamuluyodu şimdi 31 haftalığız 2 gündür aşırı hareketli dün gece uyutmadı beni can yakma zamanlarımız geldi ☺️ ama aşırı güzel bir his seninde endişe etmene gerek yok bebiş hareketliyse doktorlarda çok rahat oluyor☺️