Onzyd 4 mg diye bi ilaç kullanıyorum mide bulantısı icin 18+4 günlük bebeğin dün ilacı bırakmaya çalıştım herseyi kustum bugünde biraz aynı içmeme ragmen ilacı kusmaya çalıştırıyor bırakmıcam mı ilacı birde pahalı hem içmek de istemiyorum içmesem de aynı nasıl olucak bu