Semire Öncelikle herkese merhaba suan 15+5 günlük olduk yaklaşık 1 hafta 10 gündür bel ve kuyruk sokumu olan yerde çok fazla ağrım var bu durumu yaşayan oldu mu hiç aranızda
rabisrabis Semire canım bende 12 haftalığım ama benim bile belim ağrıyor İnanki. Bel çukuru belirginleşti ve karın artık öne doğru çıktığı için bel ağrın olması normal 😌
Alyaesmaa Semire Hergun yatıyordum bı kez iş tutuyum dedım belım arka kalca cok agrıdı sızın dedıgınız gibi yorulunca oldu benımkı dınlenınce gectı ama