Duygu_b123 Kızlar 35 .haftamdayım yatamıyorum ,yatınca kalkamiyorum dönmek hele ölüm gibi normalmi bu kadar ağrıması aynı sorunu yaşayan varmı ? ne iyi gelir ?☺️
Asyakuzusu Duygu_b123 Canım rahim büyüdükçe sinirlere baskı yapıyor. Siyatik ağrı yani yaşadığın şeyin adı. Doğum sonrası yer yapmaması için göbeğini hızlı erit
minnakmucizem591 Duygu_b123 36 haftadayım bende aynıyım. Bazen oturmak bile canımı cok yakıyo. Dönmek ne kelime yarım saate zorla dönüyorum. Doktoruma sordum normal dedi bunlar Son doneme girdigimiz içinmiş
Gulyuksel55 Duygu_b123 Biz 22+4 olduk bende bel fıtığı ve romatizma var 3.ayımdan beri çekiyorum bazen bacaklarım güçsüzleşip düşecek gibi oluyorum güç kaybı yatakta şu an bile dönemiyorum sağ tarafıma yatmamam gerek böbrek genişlemesi sorunu yüzünden sırt üstü bile kalsam eşim yardımcı oluyo uyurkende
Duygu_b123 Gizoos Ben masaj falan denedim ama banamisin demiyor bide 30.haftadan beri böyle az kaldi insallah doğumdan sonra geçer ☺️
Gizoos Duygu_b123 ay inşallah geçer canım. Hamileliğin en kötü yanı bir bu bel ağrısı ikinciside göğüslerimin acısı 😬😬😩
Duygu_b123 minnakmucizem591 Ben dönmeye calisirken dönemeyince eşim uyaniyor güle güle çeviriyor artık 😂😂
minnakmucizem591 Duygu_b123 ben eşimden ayrı yatıyorum bu pandemi süresince beni ve bebegi korumak için ayırdık yatakları iyiki görmüyo 😂 bazen ayaqıma kramp girdiginde arıyorum uyanıyo geliyo 😂
Dyguklc Duygu_b123 ya ben bugun aynisini yasiyorum kuyruk sokumumda inanilmaz bi agri var ve bacagimida cektiriyo belim kopuyo 35 deyim bende dinlendim ama gecmedi yarin kontrolum var hala gecmemis olursa doktora daniscam inanilmaz agri var