İlk hamileliğimde bütün belirtileri yaşadım. Özellikle göğüs ağrısı ve şişkinliği çok fazlaydı. Bebeğin kalbi atmadığı için kürtaj oldum. Şimdi tekrar hamileyim. Ama kasık ağrısından başka hiç bir belirtim yok. Göğüslerimde hiç bir ağrı sızı şişkinlik yok. Bu durumu yaşayan varmı