Turunculimon ben bilmediğim şeyden çok korkarım, ilk kez olacağı ve ne olacağını bilmediğimden bende korkuyorum tabikii ama korktuğum belli başlı şeyler var. Mesela normal doğum olsun istiyorum ama Allah sağlıklı ve hayırlı olanını versin; normal doğum olursa bebeğin çıkış anında ki acı ne boyutta bir acı korkuyorum. Dikiş atılırken, kesi atılırken acıyor mu korkuyorum. Bunun dışında sezeryan doğum yapacak olursam eğer, kesikler çok acıyacak mı, nasıl toparlayacağım çooook korkuyorum. En korktuğum sezeryan doğum sanırım bildiğiniz ameliyat çünkü. Emzirme döneminde canım acıyacak mı yara olacak mı korkuyorum. Böyle belli başlı korkularım var ama genel anlamda korkudan çok heyecanlıyım ve kızıma kavuşacak olmamın güzelliğini düşünerek korkumu yok ediyorum❤️🙏🏼