Arkadaşlar merhaba bugün doktora gittim 5+4 günlük hamileyim bana kesenin etrafında kanama ve düşük tehlikemin oldugunu söyledi. Hemen yatış felan dedi bende güvenemedim hemen başka bi doktora daha gittim o gün. O da baktı ultrasondan ama ben öyle kötü bişey görmüyorum dedi bebeği de gördük kalp atışı da başlamış dedi bi sıkıntı görünmüyor dedi. Ayrıca arkadaşlar böyle bi riskim olsa leke tarzında kanamam olmaz mıydı