HilalBilgin Merhaba sevgili anneler cildimde çok fazla kuruluk var ve sürekli kaşınıyor vucüdüm 28+4 haftalık hamileyim bunun için ne yapmam lazım 😊aynı sorunu yaşayanlar varmı
Gulten_1996 HilalBilgin bende de aynı durum. Ne kullandıysam bikaç saat sonra tekrar kurudu cildim. Normalde kuru ciltli biri de değilim
luthien HilalBilgin bende senin gibiydim kaşıntıdan uyuyamiyordum çok kuru bir vücudum var, bebek yağı kullanmaya başladığımdan beri çok rahatladım bütün vücudumu duştan sonra yağlıyorum çok iyi geliyor tavsiye ederim. Dalinin avakadolusu