Saniss Son bir iki haftadır her şampuan bana pis kokar oldu kaç tane denedim hepsi aynı koku kötü kokuyor 😞 30+4 olduk neden geçmezde bu hassasiyet, daha yenileri eklenir ki 😢
paradiseeeeee Saniss o bende de var tim şampuanlar igrnç kokuyor burnumu tuta tuta yıkanıyorum hele o koku buharla birleşince üfff işkence oluyor banyo bana bende 32 deyim
paradiseeeeee Saniss ayy yapıcak keşke bişi olsa ben aylardır cekiyorum hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza alınca bitecek herşey inşallah 🙏