1anne- benimde doğumdan sonra başıma gelmesinden en çok korktuğum şey inşallah kimse yaşamaz, inşallah sizin ki de bir an evvel iyileşir. Ben uzun zamandır gece yatmadan önce zeytinyağı sürüyorum göğüslerime uçları yumuşatın diye ki işe yarıyor da bence yumuşuyor. Lansinoh göğüs ucu kremi aldım onu da zeytinyağı ile beraber 36.haftamdan sonra küçük küçük sürmeye başlayacağım. Doğumdan sonra da sürmeye devam edeceğim nasipse inşallah faydası olur🙏🏼❤️