Babyto-Mom hiç ilan etme gereği duymadım tedavi sonucunu öğrendiğimde eşim yanımdaydı bekkiyoduk evde çıkmasını salak saçma bağırarak ağlamaya başladım iyi döktüm içimi sanırım 3 aydır ağlamıyorum çok şükür 😂 eşim ağlama dur bı noldu şimdi ne var bu sonuçta falan derken bı anda boşlukta olmuş tarzı bişey söylediğimi hatırlıyorum sonra tedavi doktorumu aradım hemen eşimle bile sevinemeden doktorum da benimle birlikte ağladı güldü onu kapatıp annem kayınvalidem görümcem bide eşimin yengesini aradım görüntülü çünkü onlar da sonuç bekliyodu aglamamdan kötü oldu sandılar ama bı durdurabilip olmuş tutmuş diyebildim herkes ağlamaya başladı falan babam geliyo arkadan niye ağlıyorsun kayinbabam geliyo oda aynı derken ilklerimiz boyle ogrendi karşı komşum biliyodu iğne ilaçlarda yardımcı olduğu için bana ona dedim dışardan tek 2 ay kimseye demedim ama sonra halam aradı görüntülü sende bı değişiklik var annenin sana hamile kaldığında ki gibi bı guzel gorunuyosun falan dedi ay hala telefonlar sağolsun şimdi falan desende inanmadı ona söylemek zorunda kaldım ama söylemedi kimseye çok şükür 3.ayimiz 3 4 gün önce doldu Almanya’daki amcamlari aradım yigenim çok tatlıdır sevimlidir maşallah sarecigim kıyafetlerini buraya getir bebise giydirelim dedim ben onla hep öyle konuşurum ne güzelmiş bana ver ben giyeyim fala diye yenisini alırım sana ablacım falan der oda hep yengem hemen aaaaa falan dedi ona öyle söyledim babanneme dedim görüntülü arayıp torununun bebişi geliyo diye oturdu bı güzel ağladi sevincinden oda tutmuş amcama demiş babamın tarafi kardeşleri falan biliyo hep sanırım şu an o ona o ona demiştir büyük ihtimalle ☺️ annemde teyzemlere dedi 3 aydan sonra ki sadece dayım tedavi biliyo diğerleri normal olduğunu saniyo dayım canimm başından beri neler yaşadığımın sahidiydi zaten arakadasim babam gibi hayatımda yeri farklıdır o en baştan biliyodu ilk derece akrabalarımız böylelikle öğrendiler 2 3 tane arkadaşım biliyo tedavi surecimden destekcimdiler halada öyle sosyal medya da da duyurma gereksinimi duymuyorum duymayanlar dogurunca görsün 😂😂