Babyto-Mom Kızlar hamile olduğunuz ilk nasıl ilan ettiniz? Biz 27 haftalık olduk ve bugüne kadar hiç paylaşmadım ama şimdi gelen hediyeleri falan paylaşmak istiyorlar ondan önce şöyle güzel bi story atmak istiyorum ya da gönderi de olabilir fikir verir misinizz؟ Siz nasıl duyurdunuzz🥳🥳
Esosun Babyto-Mom 31 haftalıkken instagramda eşimle dışarda çay içerken foto paylaştım ilk defa ama çoğu kişi kilo aldım sanmış pandemiden dolayı bende hamileyim vs yazmadım zaten duyuruyum diye de atmamıştım 😂😂😂
GFOK21 Babyto-Mom ben gebelik testi aldım eczanesen öyle yaptım cıktı kocam sağolsun kimseye söyleme kan testi yapıyım sonra dedim.. Kocamda söz dedi teli kapatmasıyla aile mahallesi duymuş telefonlar susmadı oyuzden bu süprizler içimde kaldı 😏😏😏😏
ilkannelikkk Babyto-Mom Biz cinsiyeti öğrenince doktorun odasının kapısından story atmıştım sağlıkla gel oğlumuz diye öyle ultrason göbek falan atmadım 🌸
Glsmyldz09 Babyto-Mom Sapanca’ya kahvaltıya gitmiştik gölün kenarında fotoğraf çekildik biz aslında 3 kişiyiz yazarak herkese duyurmuştuk 😌
Babyto-Mom Esosun O kadar umrunuzda değil başkalarının ne düşündüğü ben şimdi biri kilo almışsın diyimce direk hamileyim heralde diyorum moralımi bozmsın diye😂😂
Babyto-Mom Glsmyldz09 Evet canım güzel olmuş biz bi yere gitmiyoruz zaten bulunduğumuz yerde aşırı virüs çoştu evde de herşeyi alımdı nerdeyse bi odası kaldı onlarla mı bişey yapsam diye düşünüyorum
2prensesannesi1 rukiyeeefeee o zamana kadar kimseye söylemediniz mi benmki 4 haftalıkken herkes duydu
Glsmyldz09 Babyto-Mom bence şöyle de yapabilirsin cinsiyetine uygun bir kıyafeti çekip sabırsızlıkla seni bekliyoruz yazabilirsin 🙏🏻 Bizim çok uygun bi döneme geldi yoksa zor olurdu o şekilde paylaşmamız 🙏🏻
psychologist Babyto-Mom cinsiyet partisi yaptık aile içinde ilk balon patlatirken attim herkes şaşırmıştı. Başka da atmadım zaten. Atmam sanirim
Babyto-Mom psychologist Evet ya sürekli atanlar gerçekten öğğkk geldi artık kuruyemiş meyve yiyo bebeğime ara öğün bu ne ya🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️