Ebrkbykl doktorum bana 38.haftaya kadar bekleyelim dönmezse sezaryen için konuşuruz demişti.Dün 38+2de kontrolüm vardı baktık bizimki hala oturuyor 😅 salı günü alalım artık dedi yani 39.haftada sezaryenle kucağımıza alacağız inşallah.O kadar çok normal doğum istiyordum ki nasip değilmiş napalım🤷♀️ Sizin için de en sağlıklısı en hayırlısı neyse o olsun 🌸