merveacikgoz 17.haftadan selamlarrr 🥰 domates kadar olmuşuz🥳 aynı haftada olanlar nasıl gidiyor neler yapıyorsunuz?
DenizSayer merveacikgoz 17+5 gayet iyi gidiyor sadece sabırsız anne hareket hissetmek istiyor şu son zamanlarda böyle konuşuyorum kızımla hareket et uykucu kızım diye ama yok bi kaç haftaya umarım hissederim sende durumlar ne canım ?
Mesutnur15 17+3 🫑şuan iyi gidiyor birsey anlamiyorum ki sanki hamile degilmisim gibi bazen korku çöküyor uzerime
Dvoz1993 17+1 Dolmalık biber olduk bizde çok şükür şuanlık iyi hareketleride hissetmeye başladım heycanla zamanın geçmesını bklıyoruz
Mom053 Dvoz1993 ben hissetmiyorum ya ufak bi pıt pıt olıyor ama ebem o nabızdır dedi bebek hareketli ilk gebelikte geç hissedilir dedi
Mom053 Papatyaca ben hiçbir şey hissetmiyorum ya sizin ki atıyor mu tekme. Doktorum yirminci haftada anca hissedersin dedi
Papatyaca Mom053 baya atıyor valla :) benim ikinci gebeliğim ondan erken hissetmişimdir sizin ilkse anca o haftalarda hissedersiniz
Dygfrknsgt 17+0 dolma biber olduk bizde oğluşumla 🧿💙🥰 çok şükür bir sıkıntımız yok arada ağrılarım oluyor sadece bende kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum 🙈