Gurbuz canım ben şuan 3.bebegime hamileyim 2.dogumum suni sancıyla oldu 17.30da suni verildi 18.00 de ağrılarım başladı ve 20.00 de doğum yaptım çok sıktı ağrılarım ama saat olarak azdı bende bu kadar az süreceğini sanmıyordum ne kolay ne zordu yani Allah hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize insaAllah