Çünkü normal dogumda çıkıyor ama sezeryanda ister istemez kalıyor onun etkisiyle içinde kalanlar çıkıyor. Benim once azdı sonra koydular kanamanız olmus baya demişlerdi. Bildiğim kadarıyla oyle yinede bilmiyecegim tabi. Yani her hastanede koymuyorlar ama benim 2 bebeğimde de koydular