Vildan19 bu 4.gebeliğim ilk 3 gebeliğim maalesef hep kayıp yaşadım bu sebeple bu 4.gebeliğim de hep oturarak kıldım fetva hattını aradım ☺️ Şuan 37.haftadayım artık istesem de ayakta kılamıyorum Rabbim cümlemizinkini kabul eylesin ama yeter ki kılalım iman varsa, imkan da vardır 🥰🤲🏼