Kızlar merhaba 3 hafta sonra 12 haftalık oluyoruz🤗 Şehir hastanesine gidiyorum kontroller için. Cinsiyet için 16. Haftayı bekliyorlar mi yoksa tahminde bulunuyorlar mi? İlk gebeliğimde devlet Hastanesi’nde doktorlar bilerek 16. Haftayı geçmesini beklediler hâlâ öyle mi? Özeller söylüyor onu biliyorum☺️