Merhaba arkadaşlar
20 haftadan sonra sık sık mide yanması yaşıyordum fakat ılık süt içinde geçiyordu şimdi31+5 haftalığım ve 2 gündür çok şiddetli mide yanması yaşıyorum kutu kutu süt içtim ama bana mısın demiyor uzanıyorum biraz rahatlıyorum ama yat yat nereye kadar diyorum kalkıyorum biraz oturayım diyorum ama yanmalar başlıyor ve çok rahatsız edici sizde de oluyor mu ne yapıyorsunuz nasıl geçiriyorsunuz önerisi olan yazsın lütfen 😘🤰🏼🥰